MADU 7 GERENTI ASLI! PULANGAN WANG 10 KALI GANDA JIKA TIDAK ASLI!

DAH PENAT CARI MADU YANG BETUL-BETUL ASLI? ASYIK TERTIPU OLEH PENJUAL MADU TIRUAN?

JOM KENALI CIRI-CIRI MADU TUALANG ASLI

MADU LEBAH ITU PENYEMBUH BAGI MANUSIA. AMAL, YAKIN DAN TAWAKAL PADA ALLAH SWT, INSYA ALLAH,  DIBERIKAN KESEMBUHAN DGN  MENGAMALKAN MADU LEBAH ASLI. YG PALING PENTING, SUMBER MESTILAH MADU LEBAH DARI PERUT LEBAH.

Madu Tualang Asli mempunyai pelbagai warna yang sedikit berbeza. Ada yang kuning cair, hitam pekat, warna teh o dan lain2..

Antara faktor2 sesuatu madu asli itu berbeza warnanya adalah disebabkan oleh jenis saripati bunga yang diambil oleh lebah.

JOM KENALI CIRI-CIRI MADU TUALANG ASLI (Unprocessed)

Bunyi "Pop"

Bila penutup dibuka, ada bunyi ‘pop’ kerana madu Tualang asli berfermentasi secara semulajadi.

Bau Nektar

Ada bau nektar bunga dan aroma sengat lebah yang khas.

Bee Pollen

Adanya cincin Bee Pollen yang timbul di permukaan madu. Bee Pollen adalah makanan kepada anak lebah Tualang.

Bersifat Cair

Madu Tualang adalah cair. Tidak pekat seperti madu sintetik di pasaran dan tidak terlalu cair seperti madu kelulut

Jom sama-sama kita tengok video bawah ni

Play Video

Inilah madu yang di ambil dari atas pokok tualang yang tinggi tu. Bukan senang tau nak ambil Madu Asli ni.

Madu tualang yang diambil ni dari campuran pelbagai jenis debunga dalam hutan dan diproses oleh Lebah Hutan/Tualang

Memperkenalkan

MADU TUALANG 7

Madu Tualang 7 Asli mempunyai pelbagai warna dan rasa yg sedikit berbeza disetiap sarang dan kawasan yg diambil. Madu Tualang 7 asli apabila ditelan akan ade rasa menyengat dan sedikit perit ditekak. Semua rasa, warna dan kepekatan bergantung kepad nektar yangg dimakan oleh lebah.

100% JAMINAN WANG DIKEMBALIKAN

Paling penting kami berikan jaminan WANG DIKEMBALIKAN sebanyak 10 kali ganda jika tuan beli madu kami & dapati madu kami tak asli. (Contoh: Beli harga RM100, RM1000 kami pulangkan)

MADU TUALANG 7

Madu yg kami dapat, kami hantar ke ujian lab di GENOM dan juga di UNIPEQ UKM.. semua ujian tentang madu lebah kami LULUS DAN ASLI walaupun kami yakin madu tualang kami BENAR2 BERASAL DARI PERUT LEBAH dan kami membuat ujian lab, supaya pengguna yakin dgn madu kami.

Inilah hasilnya selepas dibotolkan. Cantik kan?

Alhamdulillah ramai yang berpuas hati dengan Madu 7 Tualang Asli kami

Jom kita tengok apa kata mereka yang dah cuba

Cepat!! jangan tunggu lagi, anda juga mesti amalkan Madu 7 untuk kesihatan anda sekarang dan masa hadapan

Dapatkan MADU 7 sekarang sebelum tamat PROMOSI!!

Hurry Up!

ORDER SEKARANG, BAYAR BILA BARANG SAMPAI

Anda Takut Tak Dapat Barang bila buat tempahan?

Takpe jangan risau. Anda order je sekarang dalam website ni, dan kami akan menghantar 1 SMS tracking number terus pada anda. Tunggu barang sampai ditangan anda baru bayar pada posmen.

PAKEJ 1

PAKEJ 2

PAKEJ 3

PAKEJ 4

Sila Pilih Pakej Pembelian

Product
Quantity
Price
Pakej 3 1kg Madu 7
RM160.00
Pakej 4 2kg Madu 7
RM300.00

Billing details

Additional information

Your order

Product Subtotal
Pakej 3  × 1 RM160.00
Subtotal RM160.00
Total RM160.00
  • HQ menggunakan Kurier Ninja Van. Hanya bayar pada posmen Ninja Van sahaja. Cas tambahan RM10 dikenakan dari Kurier Ninja Van.

Your personal data will be used to process your order, support your experience throughout this website, and for other purposes described in our privacy policy.

NAK ORDER GUNA WHATSAPP? TEKAN IKUT PAKEJ DIBAWAH 👇👇👇

Soalan Lazim

Masih ragu-ragu? Anda boleh dapatkan soalan biasa ditanya kepada kami untuk bantu anda buat keputusan. 

Madu sangat baik untuk menurunkan kadar kolestrol yang tinggi menjadi lebih stabil. Penghidap kolestrol digalakkan mengamalkan madu untuk menjaga kestabilan bacaan kolestrol mereka.

Penghidap kencing manis boleh mengamalkan Madu Tualang dengan kuantiti yang dikawal. Saranan pemakanan kepada pesakit kencing manis ialah dengan mengamalkan 1 sudu sehari dan tidak lebih dari 2 sudu sehari.

Cara pemakanan yang disarankan dalam mengamalkan Madu Tualang ialah 2 sudu setiap pagi sebelum sarapan dan sebelum tidur. Tidak lebih dari 4 sudu sehari.

Dengan mengamalkan secara konsisten 2 sudu Madu Tualang 7 setiap malam sebelum tidur dapat menambahkan tenaga dan menyelesaikan masalah lemah tenaga batin ketika bersama dengan pasangan.

Boleh. Kanak-kanak berumur 2 tahun ke atas boleh amalkan Madu Tualang 7 ni.

Boleh. Madu Tualang 7 ni boleh disimpan di dalam peti sejuk atau di luar. Jika ingin menyimpan di luar hendaklah diletakkan di dalam kadar suhu bilik.

Pesakit jantung dan darah tinggi tidak perlu risau untuk mengamalkan Madu Tualang ni sebab madu mempunyai antioksidan yang tinggi dalam membantu melancarkan pengedaran darah dan mencegah dari serangan jantung.

Loading...

Processing Order...

Please wait while we process your payment...

Please wait while we redirect you...